Opis
Na sprzedaż gotowy biznes – kawiarnia Bubble Tea World zlokalizowana w Zielonej Górze przy ul. Wrocławskiej 3.
Popularny lokal w centrum miasta, szczególnie wśród młodzieży .
W skład sprzedaży wchodzi :
-kompletny , gotowy do działania lokal
-odbiór sanepidu, HACCP
-wyposażenie lokalu ( kostkarka Hendi, lada chłodnicza Stalgast , gofrownica do rybek taiyaki, gofrownica do gofrów Bubble Waffle, blender Hamilton Beach Rio, termosy 10 L , zaklejarka do bubble tea, maszyna do lodów włoskich GEL MATIC BC 100 PM , maszyna do lodów tajskich na dwa stanowiska, kompletna zabudowa i lada sprzedażowa, stoły, krzesła , siedziska,ogórek letni etc, wszytskie sprzęty sprawne, gotowe do działania )
-klimatyzacja
-akcesoria ( łyżki , sitka, szejkery , talerze)
-towar o wartości 1500 zł
-marketing , know how, kontakty do dostawców, hurtowników, receptury
-facebook ( 10 tys polubień) i instagram ( ok. 1 tys obserwujących)
Lokal posiada stałą grupę Klientów – marka budowana od 2014 roku. Posiada bardzo dobre opinie na google ( 4.7) i facebooku ( 5.0), brak konkurencji na mieście ( kiedyś była) jedynie stoisko w pobliskiej galerii handlowej. Obok lokalu parking dla Klientów, możliwość ustawienia niewielkiego ogródka w sezonie letnim.
Lokal w 2017 roku przeszedł gruntowny remont oraz poszerzył ofertę, czym zyskał nowych Klientów ( bubble tea, lody tajskie, gofry bąbelkowe bubble waffle, gofry taiyaki,sorbety, soki, kawa, lody włoskie, jogurt mrożony, ice flurry).
W 2018 roku zakończyła się modernizacja kamienicy , nowa elewacje, nowe drzwi i okna.
Rok 2020 ( pomimo pandemii) był rokiem najwyższych obrotów, dla poważnie zainteresowanych wgląd do książki przychodów i rozchodów, kosztów stałych , pracowniczych etc.
Kwota 65.000 to równowartość sprzętów, remontu i marki - jest do odrobienia podczas jednego sezonu .
Szczyt obrotów to miesiące kwiecień- wrzesień , w pozostałych miesiącach spadek obrotów ( dalej na + , kwestia rozszerzenia oferty zimowej).
Koszt wynajmu w lokalu to 1200 zł + media ( woda, prąd – wg liczników, gaz – ogrzewanie w sezonie grzewczym). Sam lokal nie jest na sprzedaż.
Pytanie dlaczego sprzedaż , pomimo tendencji zwyżkowej?
Brak czasu ( rodzina, inna działalność) , konieczność bycia obecnym w branży gastro 7 dni w tygodniu + trochę wypalenia się wkradło. Lokal z potencjałem .
Chętnych zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam
Jakub (660 552 233)